Når man bliver genkendt i et supermarked - på pap!

Tilbage i december var Jesper, tøserne og jeg på et fotoshoot til en del af Livols on-going kampagne "Hele familiens vitaminpille" som Lahme Kommunikation er bureauet bag. Billederne har vi set forlængst og nyder stadig herhjemme, men det endelige og tiltænkte resultat, har jeg først set ved selvsyn i dag, efter min veninde på Facebook gjorde mig opmærksom på, at hun var stødt ind i os i sin lokale Fakta.
For nogle måneder siden havde en af mine kollegaer også set os i Føtex, men jeg har endnu ikke selv set os i nogle af de Føtex'er jeg normalt frekventerer.
Men i dag skete det. For hvad gør enhver, der får at vide de står i (næsten) fuld pap-figur i Fakta? De smutter selvfølgelig lige en tur i Fakta på vej hjem og får syn for sagen. Og hvad gør enhver social-media-mom så, når hun finder omtalte pap-figur? Hun blæser selvfølgelig på, hvad hendes medhandlende end måtte tænke og knipser en selfie med papstander, fyraftens-trætte rander under øjnene und alles.
Nu glæder jeg mig helt vildt til at vise de to sande stjerner på pappet, Ida og Eva, at vi står dernede i Fakta og se hvordan de reagerer på det? De har begge før optrådt ganske afslappet i medierne (se blandt andet i vores lille online scrabbog her), men det er nok lidt noget andet, når de direkte kan se, at andre kan se billedet af dem. Men det bliver først efter weekenden, da de lige nu er taget på weekendtur hos mormor og morfar, de heldige 2.

Få det hele med Facebook - Bloglovin' - Instagram

Ingen kommentarer